13. 03. 2016.

Važnost ponavljanja onoga što pas već zna



Zašto su bitne dnevne rutine?

Prije svega, to je odlična zabava za psa. Drugo, na taj način ti i tvoj pas produbljujete svoj odnos i postajete više vezani jedno za drugo. Osim toga, razvija kod psa samopouzdanje jer na primjeru može da vidi da između vas dvoje stvarno postoji komunikacija.
Osim toga, tvoj pas neće zaboraviti da je dobro poslušati te, jer će dobiti nagradu i (ako je posebno poslušan) biti radostan što se ti raduješ jer te poslušao.
Khan i ja imamo običaj da pred večeru (a ponekad i pred doručak) provrtimo par "poteza". Poslije toga sam ja siguran da nije zaboravio naredbu, a on se osjeća dobro jer je "zaradio" večeru.

Kako to ja radim

Najvažnije je ne raditi isti niz naredbi, to postane dosadno i predvidljivo. Khan je brzo skontao da kad kažem "noga", obično iza toga slijedi "sjedi" pa "nabaci", i ako je posebno motiviram, čim kažem "noga", on dotrči, brzinski sjedne i počne da diže šapu da nabaci.
To je bila greška s moje strane i morao sam da radim na tome da prestane, ali mu je toliko ušlo u naviku da mu se opet dešava da sjedne uz nogu.
Dakle: VARIJACIJE! Mijenjaj, nekad neka ide "sjedi" pa "reci a", a nekad "reci a" pa "lezi"! Ne moraš smišljati unaprijed, zadaji komande onako kako ti dolaze na pamet, i slobodno pokaži entuzijazam, psi to osjete, i biće i oni više motivisani za rad (iako to realno nije rad, to je igra).
Ako se to uradi čestito, spram karaktera psa, dobićeš psa koji ŽELI da te posluša jer je to za njega/nju igra u kojoj uživate oboje!

Nema komentara:

Objavi komentar