31. 08. 2014.

Zašto pišem blog?

Khan & ja  - (17.11.2013)

Moje ime je Mirza Suljić, živim u Bijeljini i vlasnik sam psa Khana koji je oštenjen 10. januara 2013. godine. Prije uzimanja psa sam mnogo čitao o ishrani, temperamentima, dresuri i različim ulogama pasa u društvu. Godinama su mi se od svih pasmina najviše dopadali rotvajleri zbog svoje jedinstvene kombinacije odanosti, inteligencije, poslušnosti i snage tako da sam se odlučio da to bude moj prvi pas.


Budući da oni spadaju u dominantne pasmine, znao sam da će biti izazov vaspitati ga ispravno. Zato sam dodatno čitao o sklonostima i karakteristikama FCI standardom propisanog rotvajlera.

Naravno, to nije značilo da će moj pas baš takav da bude, ali je bilo korisno kao opšta smjernica. 
Dakle, bilo je neophodno upoznati genetsku podlogu karaktera psa da bi vaspitanje bilo uspješno.

O blogu

Ovaj blog o vaspitavanju pasa pišem zato što sam primjetio da mnogo ljudi ima želju da njihov pas bude uredan i pouzdan. Međutim, ti ljudi jednostavno nemaju dovoljno informacija na raspolaganju. Zato sam odlučio da sa svim zainteresovanim vlasnicima podijelim svoja skromna znanja i iskustva. Pored toga, ovdje ću da prevodim razne druge tekstove kako bi i to moglo biti primjenjeno.
Treba imati u vidu da je sadržaj ovog bloga skup ličnih iskustava i stavova, tako da je za očekivati da se neće svi složiti s mojim načinom. Pored toga, vaspitanje psa samo po sebi je više umjetnost nego nauka, dakle ne postoji određena formula kojom se postiže uspjeh.
Ovim tekstovima se nadam da ću znatiželjnima pomoći u oblikovanju svog psa.

Sadržaj

Blog će se dotaći tema poput razumijevanja rasnih tendencija, različitih uloga psa u društvu, osnovnih komandi, nekoliko doktrina dresure i slično.
Prije praktičnih stvari, pisaću o teoriji vezanoj za pse jer pričajući s mnogim ljudima primijetio sam da vlada pogrešno i/ili necjelovito mišljenje o psu kao životinji i članu domaćinstva.

S poštovanjem,
Mirza S.

Nema komentara:

Objavi komentar